BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 5, 2010

Tag: Jom Selongkar PURSE!!..

wokeiy uolsss...tag kali nih diterima daripada ixca...pastu intan plak tag aku...so dua org yg tag...mls nk ckp..tapi biasa lah..i kan glemer uoolsss..hahahahaha...

jom kita menyelongkar purse iolsss....



ni ler purse aku yg sllu dibawa kehulu kehilir...




ni pandangan bhgian dalam...purse ni nipis..seng nk pegg..tapi tak boleh letak byk brng..nnti tak leh tutup..



ni pndangan sisi..kan dah ckp tadi nipis....

ni antara khazanah kad2 yg ada dlm tu...kad bank, kad tesco, lesen mmndu, ha...yg ujug skali kaler biru tu, kad staf masa kejer kat upsi dulu..harus ler dismpan..wat kenangan khennnn....

duit yg ada dlm wallet..RM 22.10..ckup ler tuk blnja arini...



pic2 iolsss bersama hubby...

tu jer khazanah dlam wallet itew....sgt lah sikit khazanhnyer khenn...tak mcm handbag iolss yg dah mcm tong smpah...kalu wallet tu leh sumbat lagi..mau penuh ngan smpah..bgus jugak wallet nipis nih...

okey...skang my turn plak nk tag org...sila jawab hoccay k.mila, k.suriati, ez, izan dan fieza..

6 comments:

LeEyA said...

purse yg kemas.. byk gmbar ko.. bak satu.. wat kenangan gak..

yan said...

purse jer kemas..kalu tgk hndbag..mau pengsan..hahhaha...ko copy pic aku kat fb ker..kat blog ker..pastu ko print sndri yer..hihihihihi...

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah macam2 ada....sama lah kiter kat tesco wajib ada dalam wallet...

yan said...

haruslah wajib kad tesco iteww kan..sbb sllu menyoping di situ..

zoelalisa said...

kalo aku tak keje upsi dah...aku tak simpan kot kad upsi. haha

yan said...

haruslah ko tak smpan kan intan..sbb tpt ko kat upsi tu tak best..tak mcm tpt aku kat fst nun...hahahahaaha....terbaik wookkkk