BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 30, 2010

1 Tahun....1 Year....

Pejam celik..pejam celik..31 Mei 2010 genap setahun aku berstatus PUAN....(maknanyer setahun ler aku dah kawinn..aihhhh)

dah setahun kerrr???...rasanyer mcm sekejap sgt...rasanyer mcm baru jer kenduri......terngiang2 lagi bunyi kompang masa ari knduri tu...mcm nk terkeluar segala bnda dlm telinga ni...nsbaik ler atas pelamin..tpksa cover...saper yg ada masa group kompang tu mendendangkan lagu..tau lah mcm mana bunyi nyer...betul tak geng lagho..korg duduk betul2 kat org kompang tu..hihihi...

yerr...tu salah satu kenangn yg aku msih igt masa kndri.....ok...ada satu lg bnda yg berlaku masa tu....hnya aku, mak andam, hsband n pengapit aku jer yg tau perkara tu...uolss nk tau aper kah iteewwww...

ok....bju pgntin aku didtgkn sekali korset didalamnyerrr....masa test smua dah ok..ttba time kduri..bila nk zipkan korset...oh....zip iteww ttba rosak...aper nk wat..aku gelabah..mak andam lagi gelabah itik...fikir..fikir...fikir...okkk...amik pin yg besar..n pinkan dari dalam..3 pin digunakn hoccay..selamat...

masa tgh merenjis..aku mnndukkan badan sbb nk kiss my mum..ttba salah satu pin iteeww tbuka..adeehhh...nsbaik pgpit ku btindak pntas..cpt2 di betulkn pin itew...

masa mjlis belah laki...kompang takder.....motipnyer...org kompang tu boleh pegi main kompg kat kndri org lain dulu....tak ke angin masa tu..tggu dorg lmbt sgt..so amik kptusan guna byi komp dari dlm playlist jer....

tu antara kngn2 spnjg mjils blngsung..mcm2 tjadi..wpun kita dah plan smuanya..tapi masa hari knduri..pastinya akan ada msalah...

dah setahun hdp sbgai isteri..dah mcm2 aku hadapi dan mcm2 yg aku belajar...phit manis jth bgun smua dah merasa.....meh aku upload2 pic wed ku dulu...wpun dah setahun pic2 itewww..sj nk upload konon2 nk imbas memori..wahhhh gitewwww...dun wory..aku upload cikit jerr laahhhhh...







*motip ttba entry aku kali nih sgt serius..hihihihi.....

4 comments:

zoelalisa said...

congrats! hepi anniversary...hehe...pejam celik..pejam celik da setahun ek. smoge perkahwinan korg kekal sehingga ke akhir hyt...



erk..asl cm terskema je komen kali ni??hoho

redriben said...

ahaks. yg laki ang pegang cam nak nari tu plg kiut. huhu. tahniah ye puan yan.. bila aku nk dpt 'adik angkat' baru nih? hehehe

yan said...

adik agkat???...insyallh kalu ada rezki..hihihi

yan said...

intan..ko skema ssb terikut ke'skema'an entry aku...hahahaha