BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 24, 2010

Misi Menebang Pokok

Ujung mggu lepas....menjalankan misi utk menebg pokok ceri belakang umh.....dsbbkan tggl berdua je..nak tak nak..tpksa tlg laki aku..huhuhuhuhu..(sian aku khennn)

ekceli, mula2 duduk umh tu setahun lepas..pokok tu kecik jer..tapi bertangguh2..nak tebang..nak tebang..tapi tak tebang..alih2...nah hambek ko...sebesar alam jadinyaaa...

sakit tgn aku nak meng'clear'kan pokok tu...strateginyer..laki aku pnjat n gergaji dahan2..aku kat bwah..potong dahan tu pendek2..uolsss smua..wpun namanya dahan...jgn igt mcm ranting tu jer...dahannyer jer dah melecetkan tgn iolsss nih nk potong2...

ok...misi start jam 12.00..(tak ker gila start tghari buta)...n berakhir kul 6.50 petg....pergghhhh...keletihan tahap gaban, trnsformer, ultraman, superman, keluangman, cicakman..aihhhh..smua lah...


Ni ler ghoper nyer pokok tu setelah di tebang..tapi tak abih tebang pun lagi...penat giler...mggu depan smbung lagi...aiihhhhh...nsbaik umah belah kanan tu takder org duduk..so ada dahan yg jtuh belakng umh dia..aku biar kan dulu kat situ..hahahaha..jahat ktorg...


ni dahan2 yg dah jatuh ke bawah...abih jalan belakang tu pnuh ngan dahan pokok...saper pun dah tak boleh lalu..lantak korg ler..hihihi...


ni dahan2 yang aku dah buang daun2 nyer...konon nk potong kayu ni pendek2 n ikat...tapi dah tak larat...


dalam beg plastik ni smua daun2 n dahan2 yg dah pendek..ni jer yg mmpu aku wat...penat siotttt....
Ada saper2 volunteer nk tebg pokok kat umh aku tu..sila gtau yer..hihihihii.....

1 comments:

Ryan Valentine said...

Macam payah jek..