BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 23, 2010

Akademik Fantasia 8

Konsert final AF8 mcm uolss smua dah tau, dah pun berakhir pada 22 Mei 2010...N juara haruslaahhh jatuh pada SHAHIRRR...harus smua peserta lain 'bengkek' jer khennn...yer lah..dia dah kuar..pastu di AFMASUK..tau2 dpt juara...tapi dia mmg layak begelar juara...if dia takder...harus adira akan jd juara....







Sgt puas ati dgn kputusan..but agak tkjut dauz dpt no3..oh tidak...uolss masih igt masa dauz nyanyi lagu wali band tajuk cari jodoh(x igt mggu ke baper).....harusss iolsss msih igt cmner dia menari masa nyanyi lagu itewww...sgt2 lah kelakar...kalu uuollss tak igt..sila lah search sndri kat youtube yer...tiap2 mggu tunggu gak dauz tekeluar..tapi tak kuar2 jugakkk..argghhh...




Maulana???...tak suka dia...dun know why???..mcm poyo kit...mmg patut dia dpt no 4..tiap2 mggu mcm tu jer gaya psmbahan..naik bosannn...



Iwan lak igtkn dia yg akan dpt no3..but dia dpt no5..bolehlah khennn...cute dia potg rmbut masa final...kalu tak potong..gaya dia sejibik mcm noh ujan...




Adira suara lantang...loghat sabah sgt pekat..kdg nyanyi best..kdg tak best bila loghat sabah dia pekat sgt...

Shahir....pelajar ter'hensem' AF8...ahaksss...ngn suara jantannyer iteww...dan malu-malu kucing....sgtlah comei..hahahahaha...(en.pejal jgn jeles yer...)

skang jom layan video klip juara AF8..Shahir...kebahagiaan dalam perpisahan...


video

0 comments: