BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 9, 2011

AJL 25


shut up not shut up....AJL25 dah pun melabuhkan tirainya mlm td....gigih aku tggu smpai abih hoccay...wpun mata dah terkelip2....dgn harapan resulnya very d gempakkkk....

tapi agak mdukacitakan bila yg di targer..smuanya tersasar..adoiyaiiii....kalu ada contest teka pemenang AJL...confirm2 tekaan aku direject...

let's cekidaut lagu yg menang..

persembahan terbaik - Faizal Tahir (Hanyut) *mmg best psmbhn dierrrr....
vokal terbaik - Hafiz (Noktah cinta) *target Black lagi tahun ni...
tempat ketiga - Hafiz (Noktah cinta)
tempat kedua - meet uncle hussein&black (drama king) *igtkan lagu ni juara..adehhh
juara - ana raffali (tlg igtkan aku) *mmg tak sangka lagu nih juaraaaaaa....

adakah 'lembaga' AJL24 tahun lepas akan muncul lagi tahun ni???.....wait n c....curlast antoo itewww....glemer hoccayyy...

tapi makcik agak tukujut bila hafiz ttba kena tembak masa tgh wat psmbhn..adoi laaa...nsbaik ler takder sakit jntung..kalu tak dah gol dah....mmg real plak masa dia kena tembak...nmpaknyer dua arts kena tembak malam td...Hafiz ngan A.P.I..

artis kena pnjara pun dua org...ana raffali ngan faizal tahir...

motip sgt artis pya gimik ada yg sama....aper korang dah bpakat ker sblum wat psmbhn????

tapi kenapa pgacara die dari thun lepas guna trademark yg sama...faizal ngan ally masih tak bbaik..adehhh..dah takder idea lain ker...bab pgacara agak mmbosankn...masa akhir2 jer lawak FBI agak mnjadi..so takder lah bosan sgt...

2 comments:

Anonymous said...

adui...........mmg bosan + benggang ble tunggu punya tunggu last2 yg di target tk menang..mcm terkedu jer aku tgak org2 kat bukit jalil..ana rafali mmenang pun aku tgk mcm sepi jerk..mek ko dah nak meletup ker..

Yan said...

saper plak yg mmberi komen tanpa letak nama nih??aihh..tapi aku jwb jugak soalan ko yer..belum meletup lagi...aku baru 7bln...tggu ler lagi 2bulan...