BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 14, 2010

SeLongKar MenYeLOnGkAr.....

Uolss smua..maafkan lah iolsss sbb lately entry tbaru smua mjwb tag jerrrr....maklum ler...iolss nih ramai sgt org nk tag...(sesaper yg terasa nk muntah hijo tu..sila pegi ke tandas yer..hahahaha)

Tag ni iolss trima drpada mama syiqah a.k.a. pah....wahh..curlaastt hoccay, uolss tiru segmen rancangan FUHH...selongkar beg artisss...wpun i ni bukan artis.....tapi tetap ada org yg nk selongkar beg i tau...curlasst nyahhh....ni pic2 yg ditgkp kat opis pas di gtau oleh pah aku telah di tag..gigih aku tangkp pic2 ni pkai hp tau...


mula2 dipersembahkan beg yg aku bw ke opis arini...

Now we olsss tgk pulak keadaan di dalam beg iteww yerrr

Skang jom ler kita tgk one by one isi2 dalam beg iteww.




ini lah hp yg dibawa kehulu kehilir

segala mcm kertas a.k.a sampah...ada resit bil hp, resit ATM, tiket
wayang, baucer GSC, baucer nando's, resit burger king..hehehehe...byk
jugak smpah....





my beg duit n pndgan dalam beg duit tersebut..huhuuhu....


gula-gula mentos....saja spare kut ttba nk kunyah2...


Panadol...in case ttba migrain melanda......


motip ttba ada satu jarum peniti dlm beg tgn aku itewww...
haruslh ada kan...kalu uolss nk tau..iolss kalu pakai tudg..iolsss akan pinkan
tepi tudg iteww spya tidak londeh ke bahu...hehehe(bocor suda rhsia ku)



Kad gerenti masa beli beg tu...dah 3bulan guna beg tu..baru tjmpa kad ni..motip
sungguh org yg jual tu tak gtau dia letak kad tu dlam poket beg...


Tisu...benda ni wajib ada dlm smua hndbag iolssss...


Pelbagai jenis kunci yg bos aku suh aku peggkan...beg iolsss berat kunci jerr...
Bukan berat duit punnnn...

Aishhh..bnda nih uolss tak pyh nk tnya bnda aper..iolss pun tak tau juga...
Laki iolsss suh letak dlm beg...tapi smpai skang tak amik2 lagi..katanya
bahan utk wat assgmentnyerrr...

Pen....kut ttba ada bnda nk ditulis...tapi iolss hnya suka guna pen
dakwat hitam sahaja..dakwat biru sgt tak suka...


charger HP.....


Pen drive n memory kad reader..


Bedak n Lipstik...iolss mmg tak bw byk brg mekap...
sbb mmg dah mekap kat umah...ni just nk touch up
dikala muka berminyak...


Last sekali my kad staff....kasi beg jer pakai...iolss tak koser nk pakai...

Ha..tu jerlah brg2 dan sampah sarap yg ada dlm beg ku iteww....skang dgn bangganya iolss nk selongkar beg2 uolsss iaituuu:

1. puan fieza..

2. puan suriati

3. puan jamilah

4. puan izan

itewww jerlah kut....babaiii...se next entry....

7 comments:

LeEyA said...

masya Allah.. serba mak nenek ko bubuh dlm beg ko tu.. resit2 tak payah la simpan.. buang ajo le..

yan said...

hahahaaha..aku nih kdg2 jer kemas beg tu..tu yg bercambah resit dlm tu..dpt resit..msuk dlm beg..mana tak byk

zoelalisa said...

kalo peragut ragut beg ko ni..msti hangin sbb dpt kunci je. hahahahaha..

yan said...

bukan jer hangin sbb dpt kunci..tapi sbb byk resit jugakkk..hahahaha

BuTtErFlyInFraMe said...

amboiii meriah sungguh dalam handbeg...tapi aku punye handbeg pun meriah ngan sampah sarap jugak..hahahahahah

yan said...

alena..kalu mcm tu aper lagi..sila lah jawab tag itew..ktorg pun nk tgk gak smpah sarap dlm beg ko..hahahaha....

zoelalisa said...

alena tak pnh nk wt tag aku. sedih tau. hukhuk