BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 7, 2010

Bagi Saya 10!!....

Adoiyaii...ader ler minah tu kannn...kegemaran dia adalah mjwb tanda, pastu tanda org lain plak...harus aku pun kena mjwb tanda dia..

ok...syarat yg kena dipatuhi adalah...copy tajuk tag ini n paste kat blog...n sila jawab dgn mggunakn bhsa kebangsaan hoccayyy.....jgn nk berangan jd omputih celup kat sini yerrr...
(1) Siapakan diri anda di rumah?
- adeehhh....umah byk nih..nk citer satu2 ker???...yang paling penting kat umah mana pun...aku jadi diri sendiri yer, dan jadi yg terbaik utk smua status....

(2) Siapakah diri anda di samping rakan?
- gila2, suka bersembang bla bla bla...suka gelak...nyanyi2 lagu iklan...wajib sekali gosip hoccay...


3) 5 benda yg anda idamkan yg masih belum tercapai?
- tukar tempat kejer.....
- jadi kaya raya...aminnnnn....
- nak bela kucing....(suami tak kasi..kui kui kuiiii...)
- jd seorang yang berani...
- dan satu lagi..rahsia ler...huhuhuhuhu......


4) Siapakah nama pasangan anda?
- MOHD. FAIZAL BIN ISMAIL...

(5) Ceritakan 5 perkara yg anda paling suka tentang pasangan anda?
- Bertggjawab...
- mmpunyai minat yang sama dgn sayerr
- sgt amik berat tntg sayer...
- suka bergurau
- suka makan mcm sayerrr
(msti laki aku kembang kempis bila baca entry ni......)


(6) Bila tarikh anda couple?
- 9 Mac 2006...ari rabu...dlm jam 9 mlm...


(7) Apakah kenangan pahit bersama pasangan anda?
- ermm....ntah...malas nk igt lagi....huhuhhu....


(8) Lagu tema cinta anda?
- takder tema2 lah...ktorg smua lagu bedal.....almaklum ler..ktorg bukan romntik sgt punn...otak gila2 jerrrr..


(9) Apa perubahan yg anda ingin lihat dari pasangan anda?
- kasi kurus sikit..hahahahaa.....


(10) Tag 10 rakan anda yang lain..
- nurjamilah
- shikin JB
- puan fieza a.k.a mizz fieza..
- izan a.k.a kerropi bj
-akak iparku suriati...


huh..tu jer kut......selamat mjwb smua....

3 comments:

zoelalisa said...

haha..bagos2...blog ko kan da berabok..aku tag la..lgpun aku suke tgk ko membebel2 kt aku..haha

milady said...

yan ko tag la lagi kt aku..aku suka jawab soaln2 bernas ko tuh..(hahaha,,ayat harapan + menyampah )

yan said...

mila oiii..kan ker aku tag nama ko tu..cuba tgk baik2...NURJAMILAH...ker aku yg salah eja..hahahahaha...