BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 8, 2010

My Best Friend Wedding...


Dier kawan baik saya..saya dah kawan ngan dia dah 14 tahun...tapiiiiii.....
dia tunang saya tak dapat balik kampung....
dia nikah saya tak dapat balik kampung....
dia bersanding pun saya tak dapat balik kampungg...

wuarghhh...sgt sedey...smua majlis dia saya tak dpt dtg...saya tak dpt tgk dia menjadi tunangan org..saya tak dpt tgk dia mnjadi isteri orang..dan saya tak dpt tgk dia bersanding....sedangkan majlis saya..smua dia ada....dia tlg saya wat persiapan..dari pagi sampai mlm...dan dia jugak jadi pgapit saya bila saya bersnding...

Bila tiba hari bahagia dia..saya hanya dapt kongsi kgmbiraan tu dari jauh..dan hanya menerima mms daripada dia lepas majlis selesai....

Tuk kwn baik saya...Noor Fariza Hanim Wahab....selamat pengantin baru.....mnta maaf sbb tak dpt balik kampung di hari bahagia ko....Semoga ko bbhgia selama-lamanya....

sob sob...(ttiba mood sedey la pulakk..hihii)....next entry sy akan haplod pic2 persndgn kawan baik saya....

6 comments:

Fieza Story said...

kamu jahat............!!hahahah

yan said...

aku tak balik sbb ada sebab yer fiezaaaaa....huhuhuhuuhu

Mrs^JB said...

biasala..emosi org ngandung..(ayat baik)

hg mmg camtuh pon..boleh je balik..saja buat tak boleh (ayat jahat)

hahahahahahhahaha

yan said...

ada sesapa buleh tulun ajaq cmner nk edit komen sblum approved..sbb sy nk delete ayat jahat mon..nk tggalkan ayat baik jerrrrr..hahahahaha

Fieza Story said...

hahah giler ar nak delete komen aku tu tak tahan hahaha..rilaks ar aku gurau jer..hahahah emosi org mengadung memg tak terkawal....

yan said...

aku pun main2 jugak..emosi aku masih di bawah kawalan lagi..hahahahaaha