BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 24, 2010

Epy Besday...

uuollss semua..sila ucapkan epy besday to me...sempena hari lahir iolsss yg ke tuuttttt pada 24 oktober..sila ambil maklum, ucapan haruslah disertakan sekali dgn hdiah besday...ucapan semata2 tanpa hdiah tidak akan dibaca..hahaahahahaha....

ekceli blogg sungguh bersawang, berlalang, berhabuk dan mcm2 ber lagi..dah pggil cleaner suh cuci..tapi tak dtg2 lagi...aihhh....so iolsss kena vacumm sndiri segala habuk yg ada...

lately sungguh mls nk bukak blog..baru je klik...mls tu dtg....tmbh le nk menaip entry baru..lagi ler mls...ishhh...wahai en. malas..sila pegi main jaoh2...jgn ko sesekali berdamping dgn aku....syuh syuh syuhhh....en rajin..kemana ko pegi..tak reti balik ker???

uollss....nnti ada citer baru iollss hapdet lagi yerr..tggu le lagi sethun dua lagi or bebila en rajin dah jumpa jalan pulang...

p/s: takder sesaper nk hdiahkan iollsss anak kucing yg comei2 kerr????yg pentg kucing yg dibeli yer..tak nk kucing yg beranak belakg umh korg tu..hihihihihihhi

4 comments:

eyz said...

blog ko bkn setakat berhabuk bersawang mon, tp ada hantu dh..hahahha

yan said...

hahaha..tau seng...dah jd tempat jin bertandang dah pun...berapa pya lama tak hapdet daaa..hahahahaha

Mrs^JB said...

haihhh..nak kucing rupanya.cehh..tiru aku!!ahhahahah..

yan said...

motip tiru ang mon..aku tak tau pun ang nk kucing..hahahahahha