BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 27, 2010

TQ my opismate..

tuk mmber2 opis ku...trimas ler kerana mmbeli kek smpena hari jadi iollssss...wpun dah belated...uolllsss tetap igt...iollssss terharu hoccayy.....hihihihi

dipersembahkan kek itewww....taaarraaaaaa

kek secret recipe yg sungguh sedap...coklat plus kcg walnut...mmg langsai sebijik....tak tggal sisa lgsung...uollsss mmg gejoloh...hahahaha...

kwan2 ku...trimas bebyk yer..thun depan jgn lupa beli lagi.....lebih afdal kek sekali ngan hdiah..hahahaha...tak baik demand2 hoccay.....

tidak ktggalan my exbos kasi kat ioollsss sepasang brooch...tq yer Dr.Dah...kalu uollss nk tau..iolss dgn my exbos tu bkongsi tarikh lahir yg sama.....cuba tgk kat kek tu...nama my exbos pun ada sekali hoccay...tp syg time potong kek tu die takder..sbb ada urusan kat luar..oopss..pic brooch takder...sbb dah bw balik umah..lupa plak nk snap...

p/s: pic kek tu jer yg aku snap...mklum ler aku tukang potong kek..saper yg nk snap pic???sbb tukang snap pic tak bw kamera la plakkkkk...

4 comments:

BuTtErFlyInFraMe said...

motip kek utk exbos je... hehehe.

yan said...

sbb tarikh dia sama ngan aku..hahahahaha..sapa nk nama ada atas kek tu..sila lahir 24 okt yer...ahhaaha

BuTtErFlyInFraMe said...

kalau mcm tu letak la nama bapak aku sekali. hahaha. xsangka yan, hg lahir sama tarikh ngan bapak aku. nasib tahun tak sama...hahaa

yan said...

ya ka alena...awat tak habaq awai2..kalu tak aku dah bubuh nama en.naseri atas tu..hahahahaha