BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 13, 2010

Jus Mate 5


Yiiiiihaaaa...utk pertama kalinya entry blog ioollssss nih...ioollss nk jual barang...

masih igt lagi entry iooollss dulu yg bertajuk "Dilema"...Ok, untuk makluman uooolsss smua..iolss dah wat kputusan untuk mmbeli Mate5..ngeh ngeh ngehhh..(pah..tiru gelak yer)..agak lama nk wat kputusan nih...akhirnya kptusan dibuat bila my hubby ckp "beli jer lah mate 5 tu"...tapi iollss belum cuba lagi..mggu depan baru start hoccay....(intan, pasni aku kuruih msti ko jeles..hahahaha)

dan Ioollsss nk gtau if ada antara uollls, sedara mara atau kawan2 uolsss nk mmbeli mate 5, boleh beli kat saya yerrrr...wahhhh...curlast tak iiolsss...ttba terus jadi ejen hoccayyyy....

Harga mcm besa lah yer..RM200 sekotak...termasuk lah kos pghntarannyerrrr tak kiralah walau dimana jua ada berada....sila lah hebah2kan pada kawan2 yg bminat yerrr...jgn lupa tau uolssssss

Sekian, terima kasih..ngeh ngeh ngehh..(pah, tiru gelak lagi sekali yer)

3 comments:

Mrs^JB said...

uuihh..tetiba je kan jadik agen bagai ni kan..kelesss..hahaha..jnji hg pueh ati ngan produk dia..ok?bgtau weyh, turun ke tak...aklau turun, nak try gak..klu beli kat hg, turunla lagi harga dia k?ala..kengkawan pon nak kira..huh..=)

Anonymous said...

kikikikikiki..... tetiba tukar profesyen... ker dik non!!!! sama2lah kughus yerk.... yang pasti JM5 tak sedap.....

yan said...

mon..kalu ang nk beli nnti gtau aku..nnti aku bg ler dskaun kat ang..hehehehe
anonymous..siapakah anda...beauty is pain..hihihi