BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 15, 2011

Surprise.....

Huhh!!..surprise ler sgt kannn....koser sgt iolss nk kasi surprise kat uolsss...hehehehe....

But.....bnda ni mmg surprise n sgt2 terkezut...ttba jer...gedebukkk....prstiwa tu terjadi..nak percaya ke tak???ermmm...susah nk cakap...hnya dia jer tahu perkara sebenar...hope everything will be fine.....

lepas satu...satu lagi yg jadi...pada mereka-mereka yg berkenaan (nama tak leh mention...so plz faham sndiri)..jom la berdoa spya smuanya akan kembali seperti sedia kala....

nk layan lagu ni jap....Suratan atau Kebetulan...ekceli ni ler lagu feveret iollss dari kecik dulu hggalah sekarang...

Err...lagu ni pun tak der lah kena mgena sgt ngan entry kali nih...



p/s: ssguhnya entry kali ni takder kena mengena lgsung dgn siapa2 sama ada yg kat utara, selatan, barat ataupun timur...
(confirm pasni ramai yg dok tnya apa cita..tak pun meneka yg bukan2...aihhh...)

2 comments:

Mrs^JB said...

sekeh satgi kot..ha..naya..

Yan said...

mon..ang msti dah tgedik nk tau cita kan..hahhah..sian ang mon