BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 24, 2011

My Tummy...

oh tidakkk...agak malu nk meng'expose'kan keadaan perut ku di kala dan ketika ini...(sekali mcm tajuk lagu daaaa)

disebabkan ramai yg nk mengok pic aku yg terlatest..dgn bangganya...yanzal blogspot mempersembahkannnnn...pic semasa pregnnt 34mggu...

































ngeh ngeh ngeh.......nak tgk skrol ler ke bawah lagi....


















































taraaaaa.........ni jer pic yg tmmpu tuk aku haplod...pic bhgian perut jer yer..pic full???oh tidakkkk...no way ler aku nk tempek kat sini..hilang akal per..hihihihi....

meh aku tempek lagi satu...


perut aku ker tu????aper sal nmpk cam bola sepak jer...

cnfirmmmm ada yg akan mgata pyaaa....mon, intan, pah, ez, wani, alena n lain2....tgk ja..toksah kata pa per

*entry tercipta akibat kebosanan tahap gaban sebab kena duduk kat opis sesorang..huhuhu.....

8 comments:

LeEyA said...

tgk ja la ni.. tak mau kata apa.. nk kata dlm hati ja.. hg tak dgq kot.. "ni perut 2 kali ganda perut aku".. hehehehe..

Yan said...

caittt..kata dlm hati..tapi taip kat sini..cissss..hahahahaha

lyaeyzia said...

aku x kutuk aihhh aku tau muka hg mcmana dah hahahahhah

Yan said...

muka aku cmner ez..comei kan..kan..kan..hahahahahaa

BuTtErFlyInFraMe said...

WAH...BILA TGK DLM GAMBO NI, RASA MCM PERT HG 2X GNDA DR AKU..TAPI KALAU DEPAN2, AKU RASA LEBIH KURANG GAK KOT....(MOOD NAK JUGAK RASA PERUT BESAR NI...) :p

BIARLAH KAT AKU... KEHKEHEKH

Yan said...

xpe alena...dsbbkan ang nk jugak mood perut besar..aku iyer kan jer lah...(motip nk perut besar???sgt berat nk bw hoocayyy...)

zoelalisa said...

tu perot ke bola baling?waahahahhahaha

Yan said...

intan..kuang asam nmpknyer komen iteww..cehhhh