BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 17, 2010

I HATE dot dot dot...

argghhh..aku benci, bengg, meympah, meluat, aku tension.....


ko igt ko tu besar sgt ker?????smua org kena dgr ckp ko...smua org kena ikut telunjuk ko!!!!! berambus lah ko....


sad, sad and sad again.....huhuhu...nk citer kat saper????...ofismate?? oh tidak...sgt bhya...husband???dah citer..tapi dia tak rasa mcm aku rasa...smua org ckp..."sabar lah yan"...sampai bila nk bersabar dengan 'makhluk' tuuuuu.....aku dah tak boleh sabar lagi....


aku dtg ofis arini...sbb aku fikir bos aku jer...byk tindakan yg nk wat after 1day meetg yesterday.....kalu tak fikirkan bos aku tu..dah lama aku cuti sampai ujg mgguuuuu.....


" Ya ALLAH, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari rasa susah dan sedih, aku berlindung kepada-Mu dari rasa lemah dan malas, aku berlindung kepada-Mu dari sifat pengecut dan kikir, dan aku berlindung kepada-Mu dari lilitan utang dan tekanan org lain"

TQ to my pren yg bg aku ayat ni..doa utk hilgkan stress....doakan juga aku cpt kuar daripada department nih...aku dah tak tahan lagi....

6 comments:

zoelalisa said...

Sabar..setiap ujian ade hikmahnye...huhu... aku pn tak suke!!!!

yan said...

dah dekat setahun aku bersabar..aku rasa aper aku wat kat sini..tak pernah org hargai...n ada org blh ckp..aku tak fungsi langsung kat sini...huhuhu...aku pya susah pyh wat mcm2..handle meetg, bgkel, terkejar sana sini dptkn klulusan, wat tu, wat ni, bolh org yg tak kejer ngan aku ckp, aku tak berfungsi kat sini..sedeyyyyy..huhuhu...

Anonymous said...

kalau dah org kata tak buat kerja .. tak yah buat kerja .. kalau boss tanya napa .. kerja tak jalan katakanlah .. i kan SU.. kerja SU bancuh Kopi ajer kan kan kan .....


tak yah sedey.. kalau sedey org suka.. so Horey Horey GEMBIRA ajer LANTAK kan ....

yan said...

yer...bgusnyer kalu kejer aku cuma wat kopi...tapi bila aku wat kejer..katanya tak wat...kalu tak wat..btmbah teruk lagi yg kena...biarlah org tak hargai kejer aku..jnji bos aku tau aper aku wat...

Cahaya Kasih said...

Dah Tuh Horey!! horey lah.. takpun jadi Dik Yah... Knp Knp Knp?.. bertanya smapai org fed Up

"kalau dah org kata tak buat kerja .. tak yah buat kerja .. kalau boss tanya napa .. kerja tak jalan katakanlah .. i kan SU.. kerja SU bancuh Kopi ajer kan kan kan .....


tak yah sedey.. kalau sedey org suka.. so Horey Horey GEMBIRA ajer LANTAK kan ...."

LeEyA said...

bagus2.. aku nk gak doa tu..