BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 14, 2010

Jom Ber"Movie" dGN I OLLLSSS>>>



U olsss semua yg belum menonton movie adnan sempit nih..i olsss syorkan pegi ler tgk..mmg best..n tak rugi ler beli tiket...kelakar abih u olsss....

Yer..yer..i olss dah pegi tgk citer nih mlm smlm...skang tpksa pegi tgk movie time ari kejer...ari cuti dah tak boleh....huhuhuhu......

Kalau dari 5 star...i olsss kasi 5++ lah...terasa mcm nk tgk lagi sekali hoccay....dari awal smpai abih mmg tak abih2 tgelak...

Per pun, nih i olsss pya komen lah..u olss pya i olss tak tau ler mcm mana...al maklum ler..citarasa berbeza...maybe i olsss ckp best..u olss kata tak best...nk tau best ke tak..u olss pegi menonton sndri n nilaikan sndiri...

akhr kata dari i olss...di mana ada kemahuan..di situ ada highway.....(nan sempit, i olss pinjam lu pya trademark hoccay..)

2 comments:

zoelalisa said...

hubby aku tak abeh2 ajak g tgk cite nih. salu tu kalo nak ajk g tgk wyg, pnye la liat!

yan said...

ha...ujg mggu ni pegi ler tgk...best weih...aku g smlm pun..tiket dah nk full..smpai tghmlm full..