BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 17, 2009

TAG@NAME TAG@TAGLINE..DSBNYERR..

Waduh...pas balik exam..otak tgh berserabuk fikir soalan td..cek blog...ttba kena tag ngan intan...
Sementara i ollss tgh mls wat kejer nih....baik aku jwb...


1) Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award
2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies

3) Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them
4) Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged
5) Paste the award badge in your sidebar


answer 4 question no 1:(sebenarnya i olsss mls toi nk jwb soalan ni..hahahaha)


1. Wife kepada Azlan...ibu pada anak tekak dan ank kucing..hihihii...
2. Intan kawen sbulan pas aku kawen....tema dia kawin kaler coklat n perpel...skang PJJ (pekawinn jarak jauh..hihihihi...)
3. Sama-sama belajar kat PTSS....
4. Kejer kat UPSI. jd p.a prof dr omar abdul kareem kat IPS....
5. orang epo...suka balik epo..hari2 intan balik epo..hahahaha..

question 2: (soalan ni sgt tak sabar nk jawab...)

1. saya adalah wife kpd mohd faizal ismail....( i luv u bee....hiihih..sempat lagi..)
2. sgt2 suka ngan iklannnnnn
3. suker giler ngan kucing...smua kucng saya nama TAM sbb smua kucing yg saya bela adalah bwarna hitam...hehehehe....
4. Penah ada geng yang bernama GENG LAGHO masa kejer kat UPSI, dan saya adalah ketuanya.....
5. suke tgk citer HAGEMARU...(hai hagemaru..haiii)
6. ada 6org adik beradik dan saya adalah yang bongsu..seorang kakak dan 2orang abg saya msih belum kawin....(berbendul2 saya langkah kannnn)
7. ramai org ckp saya nih nmpk sombongg...perhatian smua..sya tak smbong ok...
8. sgt suka bersembang..berckp..bergosip dan suka gelakkkk...
9. suka tgk wayang..
10.suka g karaoke sbb saya sgt suka myanyi.....

Question 3:

Fieza - Dia adalah kawan saya di UPSI..kami msuk UPSI sama2 dan dia sedg mbilang hari nk kawen...hihihihi

Izan - Dia pun kawan saya di UPSI dan masuk UPSI sama...telah berkawin dan baru dikurniakan sorang baby...

k.mila - ni housemate saya di Tanjong Malim..wife pada a.ady dan ibu pada zapan...

monot - nama betul dia heikma tapi org pggil monot..dia pun housemate saya di TM dulu...kejer kat UPSI, ada keter kancil wrna maroon...hihihii...

along - saya pggl dia along sbb dia adalah yang tertua antara saya, izan dan fieza masa sama2 dftar di UPSI...dia adalah sorg jurukamera....

shikin JB - roomate saya masa kat poli..tdo sbelah katil saya..bila tgh mlm sya tggl sorg sbb dia takut n pegi tdo kat katil akmal n shikin man..hihiihi...

ixca - nama betul dia faeqah najiyah..wahhh..betul ker aku eja niihhh...dulu kat poli bilik dia bawah sekali n tepi sekali..huhuhuhu...

puan intan syg...saya kasi 7org jer lh yerrr...hehehehe...

3 comments:

Anonymous said...

I want not acquiesce in on it. I regard as warm-hearted post. Expressly the designation attracted me to study the whole story.

Anonymous said...

Good dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

yan said...

anonymous: who u are?