BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 23, 2009

mOT!p aKU di TAG LaG! oLeH IntAN...

Aku di tag lagi, dan lagi dan lagi oleh intan dgn alasan :
"ko salu buat2 bz je kt ofis..meh jwb tag aku ni lg bagos."


Intan...gamak ko ckp aku buat2 bz kat opis...diam2 dah ler...jgn gtau org lain..hahahaha...tag ko kali ni sgt pnjggggg....berpinau bji mata aku mbacanyerrr...

1) Bekas kekasih saya :
- hurmm...tak mo ckp lagi pasai bekas kekasih sy...past is past...skang sy cuma ada my hubby n luv my hubby so muchhh...


2) Saya sedang mendengar :
- bunyi keypad komp nih sbb aku tgh mnaip jwpn2 utk tag ko yg pnjg nih intan oiiii

3) Mungkin saya patut :
- berusaha utk kecilkn peha saya nih...wuarghhh...tensen tensen...

4) Saya suka :
- Karaoke, menyanyi, melalak, memekik
- kucing....kucing sgt comel
- n tak lupa IKLAN..huhuhuhu....

5) Sahabat-sahabat baik saya :
- Semua sahabat yg baik adalah sahabat baik saya...hehehehe...

6) Saya tak faham :
- dgn org yg sgt ego, belagak, perasan bagus n nk smua org ikut ckp diaaaa...

7) Saya kehilangan :
- TAM kucing saya yg lumpuh...sgt syg dgn Tam, mkn minum sy suapkan...mati masa tdo...huhuhu....

8) Ramai yang berkata :
-muka ko ngan husband sama ler..mcm adik beradik....

9) Makna nama saya :
- Siyes saya tak tau aper makna nama sya...hahahaha...sesiapa yg tau aper makna NORRIHAN, plz inform me hoccay...

10) Cinta itu adalah :
- korang tak tgk movie ker...love is cinta...so cinta itu adalah love...hahaahahaha...

11) Disuatu tpt, seseorang sedang :
- tak tau ler dia watper...mls aku nk p tnya dia watper..huhuhuhuh...

12) Saya akan cuba :
- jadi isteri yang tbaik utk mohd faizal ismail
- jadi anak yg baik utk en rahim ariffin dan pn aishah ismail...takmo merajuk2 dah...hhihihihi..
- jadi sorg yg berdikari..huhuhu...mcm tak caya jer statement nih...

13) Ayat SELAMANYA membawa maksud :
-Sampai bila2...4Ever n Ever....

14) Telefon bimbit saya :
- Sony Ericsson W910i....pesnan utk my brother..kata nk kasi blckberry...mana dia??hehehehe...

15) Bila saya terjaga dari tdo :
-Terus tgk jam..dah kul baper dah nih??...pastu smbung tdo...

16) Saya paling meluat apabila :
-Huh!!majoriti akan mjwb bnda yg sma...bila tgk pmpn tergedik2...

17) Pesta/Parti adalah :
- music, ramai org, meriah, fun n wat aku berserabut pala otak...

18) Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui :
- of course ler smua kucing2 saya....

19) Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya adalah :
- dari tadika smpai ler darjah 6...hanya fikir main, main n main jer....

20) Hari ini :
-Pg td ujan..sgt malas nk bgun n pegi kejer....

21) Malam ini saya akan :
- Tggl sorg2 smpai kul9, sbb stiap ari selasa dan jmaat my hubby g main bdmnton..huhuhu...

22) Esok pula saya akan :
-Bgun kul 6.30 n dtg kejer mcm biasa....

23) Saya betul-betul inginkan :
- KEBERANIAN dan KEYAKINAN...sbb sy seorg yg sgt pnkut dan tak yakin...

24) Ketika anda lihat wajah anda dicermin pagi ini :
- Terus berangan n ckp dlm hati, ha....arini leh ler try loose powder n perfume dior addict yg baru beli smlm

25) Pusat membeli-belah atau arked permainan :
-Pusat membeli belah lerrrr


26) Makanan barat atau Jepun :
- 100% western food..jepun?? not my taste lerrr

27) Bilik yang terang atau gelap :
- Time nk bersiap nk bilik terang ler..kalu nk mmbuta bilik gelap...

28) Makanan segera adalah :
-makanan kegemaran..huhuuhuhu....

29) Ayat terakhir yang anda kata pada seseorang :
- Ok...sama sama

30)Siapa yang anda mahu tag :

- Mizz Fieza - sbb dia mmg suka edit blog...so aper kata wat benda pekdah nih..hahahaha..

- Milady - dia nih mls kit...tau nk tdo jerr...drpd tdo baik ko rajin2kn diri tu edit blog...

- Shikin JB - Baru jer msuk kejer stlh pya lama cuti bersalin...sblum otak tu jd lebih beku..baik ko jwb benda alah ni spya otak tu blh bersenam...

2 comments:

♥Miz Fieza♥ said...

ko memg suka tag aku kan..wakakka..busukkkkkk

yan said...

hahahahaha...yer lh...ko kan rajin edit blog...ko lah sasaran aku....