BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 29, 2011

Berjaya!!!...


motip tajuk nk excited bebenor camtu????...aper yg berjaya????

hampir smggu aku mnggodek, mengoperate, membelek dan segala mcm jenis 'me' lagi...aku still tak buleh sign in blog ni.....

heran bin ajaib...aper mslah ni???ada jugak mmber blogger lain yg tak buleh log in...tak setelah mereset pswrd n tukar email...mslh selesai...tapi aku setelah mereset segala2nya...prob tak setel2 lagi..herannnnn......kritikal betul penyakit yg melandaaaa...kalu refer hosp, mau dia transfer ke ICU...aihhhhhh


dah hari ni...aku BERJAYA jugak log in blog....huyeehhhhh.....herannn...ttba plak buleh log in...mana terbangnya penyakit kritikal sblum ni???argghhh..lantak arrr..yg penting aku buleh taip entry baru n bc komen2 uollsssss....

0 comments: