BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 25, 2010

Saya Nak Makan Buah Binjai...

Ari tu borak2 ngan hubby kat umah...ttba leh tkuar citer pasai buah binjai....Hubby ioollsss haruslah tak tau aper lah kejadahnyer buah binjai...

Uolss sekalian tau ker aper tu buah binjai....buah nyer mcm buah mangga...tapi kulitnya wrna coklat mcm buah ciku tu...isinyer wrna putih....bau nya tak sama mcm mangga....rasanya super duper masam...tapi kekadang ada jugak yang manis..tapi bukan la manis mcm rmbutan tu...msm2 manis lerr...

Adoiyaiii....pas jer bcakap pasai buah tu.....ttba rasa sgguh teringin nk makan....tapi mana nk cekauuu..dulu kat kg. byk ler buah tu..sbb ayah sllu amik kat umah mmber dia...tapi skang dah takder dah buahnyerrrr...

Meh tgk pic buah binjai bagi sesaper yg tak tau cmner ghopanyer buah binjai...




ghopanyerr takder myelerakan...tapi rasanya sugguh myelerakan....kalu tumbuk sekali ngan smbal belacan pun meletop uoolssss....

p/s: ioolsss pggil buah binjai..tak tau ler kalu tmpat lain nama pun lain....

3 comments:

Anonymous said...

wahh..kan men la ni no..binjaila..bagai bagai mintaknye..kenapa ek?hahahahaha

zoelalisa said...

aku pn tak tau kewujudan buah ni. huhu

yan said...

saper kah gerangan anonymous nihhh??aishh..lain kali sila letak nama yerrr...
intan...ko pun 2x5 cam laki aku...