BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 22, 2010

ke'tension'an di tpt kejer...

u olss...penah tak u olss rasa tension kat tpt kejer smpai rasa nk isi borg tukar departmnt lain???aper yg myebabkan u olss tension kat situ???

yer...topik arini..KE'TENSION'AN DI TEMPAT KERJA'


daripada hari pertama i olss msuk kat dprment nih...(tak nk sbut department per..saper yg tau..tau ler...), i olss dah terasa tension yg amat sangat...smpai skrang uolss..igtkn i olss jer yg tak suka duk sini...tapi leh katakan ramai yg tak suka n nk blah jer dari sini...n ramai yg sgt fobia kalu ditmpatkan kat sini...dapat u olss bygkn betapa tensionnyer kat sini...

Antara faktor-faktor yg myumbang ke'tension'an i olsssss..
i. mulut-mulut longkang a.k.a mulut laser...
ii.bila wat betul tak penah pandang..bila tsalah sikit meletup satu dunia....

iii. DISKRIMINASI.....
iv. kejer dah mmg betimbun, ada plak yg asyk nk mgharap s/u jer n mnimbunkan lagi kejer i olssss
v. dll lg yg sgt bhya utk ditaip disini....

u olssss....bila agaknyer i olsss boleh blah dari sini????? by d way...bukan smua org kat department nih mcm tu..ada yg sgt sporting n best sgt...but...lbh ramai yg tak best drp best...dulu igtkn lama2 nnti ok ler...mybe tension sbb baru nk sesuaikan diri kat sini..tapi makin lama...makin tension dgn suasana kat sni exp dgn mulut2 yg takder insurance tuuuu....

ARGHHH...menyampah aku.....

4 comments:

zoelalisa said...

cik azian..beta pn pnh rse dan sdg rse..dan bkn stakat mau isi borang tkr dept. tp mau tkr tmpt keje atau lbh tepat lg, TUKAR MAJIKAN. diulang, TUKAR MAJIKAN.

yan said...

ye..ye...tak pyh ulang dah...hhihihihi...aku kalu tukar majikan tu..tak nak arr..dept jer dh cukup..huhuhu....

shikin tomeyh said...

aku pon nak tukar department..ada sesapa dengar luahan kita tak?kalau dengar..harap amik tidnakan sesegere yang mungkin..

yan said...

betoi tu..sesaper yg berkenaan sila amik tindakan sgra thdp kami niiiiiii.....