BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 2, 2009

JALAN2 CARI PASAL NGAN KESKA

U olss smua..igt lg tak i olss penah citer aper tu KESKA..

1 Disember 2009...i olsss jalan2 cari pasal anjuran KESKA...tapi tak jauh pun..just ke seremban,n9..tapi i olss ttap nk ikut..tensen duk kat opis...huhuhu...
aktiviti 1st g kilang YAKULT...tapi dpt tgk dari atas jer...tak leh msuk dlm klg..sbb dikawal ketat kebersihan kat situ..i olss baru tau..baju pekerja kilg pun tak leh bw balik..msti dibasuh n dtgglkn di situ..huhuhu...jom enjoy ngan pic2 nih...





ni ler antara tpt2 pemprosesan YAKULT...dari mula hingga packing smua guna mesin...siap ada tpt utk pmbiakan bakteria tu.....tpt tu pun tak leh masuk hoccay...


ni ler juruckp YAKULT ktorg..time ni dia gtau cara btul nk kuarkn straw dari pmbalutnyer...dia comel kan..nama dia farah..kalu ada yg berkenan..sila ke kilang YAKULT seremban..hehehe....


wahhh...byknyer YAKULT...jom serbuuuu...


snap pic dulu sblum balik....


siap dapat sijil lagi..uhuuuuuu....


Pas abih mlawat kilang...masa pnjg lagi..tak kn nk balik opis u olsss...so kita abihkan masa di tpt ini...


yuhuuu...siap pegi muzium seremban utk abih kan masa...





layankan ajer pic i olss ni yerrrr.....

Pas balik muzium pun masih awal..so decide utk pegiiiiiiii.....

We ollss abihkn masa ngan jalan2 di seremban parade...w/pun tak baper best....tak best lagi kat opis...huhuhuhuhu.....

Hoccay, smua dah penat jalan, dah penuh shoping..3.30 kami sampai di UKM...kul5.00 balik umah...yahoo..bestnyer kejer arini...1 jam 30 minit jer kat opis..hehehe....

4 comments:

nurhafizan + azhar said...

hamboi...suke nyer hang berjalan eik...tak penat ker...

yan said...

aku lagi rela berjalan wpun penat dari duduk kat opis...hahahahaha...

milady said...

yan ko tak takut ker peluk meriam tuh..hai takkn br berape jam tglkn abg rindu2 nk peluk2 lak..alahai kesian meriam gak jadi mangsa..hhihi..

yan said...

hahahah...senget lah ko mila...